Thursday, May 5, 2011

im so sorry...

miera leyana said : 

" Life is too short too wake up with regrets.. So LOVE the people who treat u right & forget about the ones who dont.. Believe that everything happens for a reason.. If u get a get a second chance , grab it with both hand.. " (^___^)

Yeah ! LOVE u la babe ! uhuhuhu... Ermm2 maybe betol ape yg miera cube nyatakan at aku tu... 
" hidup nie terlalu pendek untuk bangkit dgn penoh penyesalan... So, CINTAILAH mereka yg melayan kamo dgn sebaeknya.. Lupakan semua yg lepas ! Percayalah ada sebab utk semua yg terjadi ! jika peluang kedua itu datang , rebut lah dgn kedua belah tangan kamo0 faeq !! ...  

THANX miera !! kau byk bg aku nasehat .. Aku mintak maaf sebab buat kau sedeh.. aku mntak maaf sebab tolak CINTA kau... Mayb aku belom sedia lagi utk semua tu... lagipun, kau umpama langit aku umpama bumi.. terlalu jaoh perbezaan darjat kita miera.. IM SO SORRY ! DAMN .... (x____x)


No comments:

Post a Comment