Saturday, March 17, 2012

Setelah Sekian Lame...

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia... Setelah sekian lame menghilang & mnyepi seketika akhirnye aku muncul balek utk mngisi blog aku yg da kian usang dimakan anai anai & berswawang nie..hahaha...

Setelah kian lame pergi bertape di gunung everest akhirnyer aku pulang jua..haha.. Byk yg telah aku pelajari.. Byk pengalaman berharge yg telah aku tempuh selame beberape bulan nie.. Begitu byk kenangan yg aku telah cipta disane utk di bawa pulang ke sini...

Awek2 gunung everest jgnlah kau semua merindui aku.. Kerna aku xkn kmbali lg kesana.. Aku harus teruskan hidup di tmpat asalku Malaysia negareku tercinta.. huhu..

Kepada awek2 di Malaysia.. Im back.!!! Thanx for waiting me home..kehkehkeh.. Kau semua x perlu cakap ape2 sbb aku tau kau semua pun rindu kat aku kan..?? So sweet.. thanxxxx.... haha..

(Tibe2 dari belakang satu hayunan kuat mengenai kepalaku.! paaaakkkkkk.!! )

Woi faeq..!! kau buat ape mngelamun tersengih sorunk2 tu smbil tulis cerita mengarut kt blog kau tu.?? Entah bila mase kau pi gunung everest..??! 24/7 duk dlm bilik jew cm org gila..??!!... Sound kawanku kepade diriku...

kehkehkehkeh..

p/s : abaikan terooossss.....terooosssssss.. (-__-).

No comments:

Post a Comment