Thursday, August 18, 2011

Kesengalan berganda...


Waktu menunjukkan jam 4.49 minit pagi.. Mate nie tak lagi ngantok2 pon.. Sedar tak sedar da masuk seminggu kite semua berpuase.. Tp aku nie di kire puase kew ha..?? Mane tak nyer, dr pagi smpai petang duk 'melanding' 'terkangkang''menonggeng''meniarap' dgn di tambah dgn berbagai2 lg aksi smbil memproses taik mate at atas tilam yg empuk nie jew atau name saintifik nyer "TIDUR SEPANJANG HARI" la kan..Hurmm.. Cukup time bangon berbuka.. Tu jew la kejew aku dr puase pertame.. Genap sebulan bertambah gemok la jawab nyer..Kehkehkehkeh..


BOSAN gilew hidup aku wehh ??!!!... Mane hidup aku yg dulu wehh..?! Ape jadi dgn hidup aku skunk nie weh..?! Nie kew yg aku kate mulakan hidup baru..?! Hidup baru..?! Hidup lame yg gemilang der.. Hidup baru lu apa cerita bro..?! kehkehkeh..da mcm adegan dlm KL Gangster la plk der... Hurmm tp mmg betol pon kenyataan nyer mmg camtu.. Hidup wa da tak segemilang dulu der.. Hidup wa skunk penuh dgn......tande tanyer, kate kerja, simpulan bahase & peribahasa...hurmm..

Entahla kn..Rase nyer tak payah la nk citew kn.. Memalukan diri sendiri jew.. Lagipun nie bukan nyer kedai kopi nk duk citew2 sembang2 mengarut2 pasai diri sndiri kowt.. Tapi tak salah kn kalau nk SHARE A TOPUP dgn anda, anda, anda, anda & anda la sape lg, ha yg duk membace tu la !.. Jap2 kena tanyer dulu sape nk tau agkat kaki berserta tangan skunk ! Kehkhekeh.. WOW ! Tak sangke aku ! Terharu jugak aku melihat anda2 yg angkat kaki berserta tangan skali utk tau cerita ape tu kn..??! PANNGGGG !!! tersedar ku dr lamunan rupa2 nyer takde pon ha yg nk tau..THANX GOD!.. K.BYE !



2 comments:

  1. hehehe..tau ape..??
    selamat hari raye !
    raye jgn lupe dtg umah...
    nnt kitew story2 laaa...
    uhuhuhu...

    ReplyDelete