Wednesday, August 29, 2012

Seminggu Berhari Raya


Sedar tak sedar dah seminggu jugak la kita beraya.. Habis jugak aku beraya walaupun puase tak berape nak penuh..hahaha.. Dan paling merisaukan ialah keadaan berat badan aku yg hampir naek nie.. Mane tak nyer brape bijik rumah aku pi melantak open house.. Aku dah kate jgn jemput aku dtg, skrg sape nk tanggungjawab keatas badan aku nie..?? bhahaha.. 

Kepade yg dah bekerja tu selamat bekerja ye.. Kepada yg still duk rumah lepak cm aku nie, selamat melepak dan teroskan beraya.. Raye sebulan bro ! haha

Candid2 raya pertame aku dgn family & sanak saudara yg laen...



Family first ! Aku yg pakai ray ban tu ( bajet macho la tu ) Kiri : Miza. Tengah : Mama. Kanan : Si tembam Misha.. 


First shoot yg tak menjadi... Aku lambat masuk frame ! haha


Second shoot Si Cousin aku yg hensem tu buat hal la pulak.. Awek dia kol time2 cmtu..haha !


Third shoot sekali lagi kantoi gara2 si mamat sebelah aku tu pi cucuk aku.. damn !


Akhirnya !! shoot yg terakhir menjadi gak walaupun adik sepupu aku da ter'sujud' kepenatan tu ! haha

No comments:

Post a Comment