Tuesday, August 14, 2012

Dimane ade RAYA Di Situ Perlukan DUET !


Raye da nak dekat lagi brape hari jew lagi nie haa... Tapi yg mnjadi persoalan aku tiap2 tahun adalah seperti tajuk besar tak brape nak besar yg kat atas tu haaa..

Benda kalo tak berlaku di depan mate aku yg besar tak brape nak besar nie, takdelah aku duk sibuk2 nak cakap kat ruangan utk aku merepek sorunk2 nie.. 

Asal nak dekat raye jew masing2 sibuk duk carik duet raye KOW2 punya.. Yg kerja sibuk O.T KOW2 smpai tak ckup tido, yg tak kerja pulak (student) sibuk buat part time sane sini.. Tapi yg tak kerja mcm aku nie SANGAT bagus sibuk meminta dari org tua yg tersayang jew.. (anak tak leh harap) kehkehkeh..

Ye aku tau banyak sangat sebab korunk sume duk sibuk sgt carik duet raye.. Tujuannyer nak beli kelengkapan utk raye la kan..?? kan..?? TAPI kan mcm hari biase korunk tak leh nak beli jew..?? Kenape nk tggu raye baru beli..?? Kalo awal2 korunk da beli kan senang tak yah nak pening2 pikir nak carik duet mase raye hmpir tiba.. aduyaii.. tak paham betoii la..

Ye aku tau raye setahun sekali sume nak baru itu ini nak baru.. TAPI kan.... Tapi kan... Tapi kan.. Tgok aku pun da pening nak taip ape pun da lupa.. (mak aku punya pasal la nie pi jerit name aku, kan da lupa).. Tapi ape pun jgn amek port sgt ape yg aku ckp nie.. Masing2 ade pndapat sendiri kan..?? Aku hanyelah insan yg suke merepek di pagi hari nie..

TAPI INGAT.! Berbelanje lah dgn cermat.. Jgn nk shopping sgt kalo duet tgh ''rame-rame'' tu...
Kunk tak pasal2 tak pi berjalan raye la jawab nyer sbb duet da abes shopping sakan.. Ariossssss.... (^__^)





P/S : kenyataan rame-rame di atas bermaksud apabila anda membuka dompet anda tapi yg ade hanye beberape helai not kertas RM1 ckup utk belanje kawan minum teh tarik jew..kehkeh




No comments:

Post a Comment