Wednesday, March 23, 2011

Lepaking at Bukit Ampang !

Sebenarnye aku p bukit ampang nie 2 minngu lpas.... ingt nk update time 2 tapi xde m0od la plk... bertambah sebel (utk yg x paham 'sebel' tu ape cek kamus dewan) Dewan bahase dan pustake ye BUKAN dewan bandaraye! ahahaha....

Sambung citew blek, aku sebel sbb xdpt lepaking at restraunt panorama tmpat dimane terletaknye LOOK OUT POINT TOWER ! tutup awal plk tmpt 2 ! damn ! Tujuannye cume nk snap2 pic pmndgn KL jew... ( mcm sengal kn..? )  Terpakse la lpk kt restraunt bwh 2 jew... dpt la snap pic pmndgn gak... Snap 2, 3 pic bla laaa..bertambah sengal..(sebenarnye x pndai snap pic) ahahaha..

Aku dtg cnie p0n dgn membe aku yg mas0k air 2 org jew.... mereka ialah Mohd Norizam & Mirul Kasamirul Akiki ( cm plik kn nme die..?? ) ahahaha.. Pastu kite0rg lepaking at bwh plk pekena STIMBOAT....layan wooooo..... 0vernite smpai pagi pstu BLAAAA... blek aarrhhh.... tidddoooo aarrhhhhh (trademark daem mivec) ahahaha


Nie ha pic sengal + cantik k0wt = damn !


  m0od : testing lighting dulu okay kew x...ahaha 
(hensem gak aku kn..?)

nk lepaking haven tp ramai plk..... adooii...

s0 lepaking la at lookout point restraunt smbil layan pop jazz...
sy0k gak lagu2 d0runk nyanyi.. 
( pdahal telinga tersumbat x dgr ape2 ) ahahaha..

yeah !! akhirnyaa !! nie la pic trbaek aku pnah snap !!
pemandangan KL dr bukit ampang yg x berape indah..uhuhu
cantik gak la...pn0h dgn lampu-lampu-lampu...

ini la die look out power tower yg aku ckp tu....
lepaking at atas tu barulah sy0k d0whh !...
pic nie aku curik kt mne entah 
(bengang sbb xdpt naek sbb tutup)
pape p0n sy0k r gak hujung mggu dpt lepaking at Bukit Ampang nie...

bg yg xtaw jalan nk pi sane, nie ha aku ade map
utk inf0rmation kam0o sume..



~SEKIAN~

No comments:

Post a Comment