Wednesday, June 29, 2011

DAMN YOU..hurmm...

Sekali lagi aku betol2 tak paham la dgn CINTA2 skunk nie... bukan nak mengata OR mngutuk kau la tapi mmg da mcm hakikat... kau tinggalakan dia untuk aku, then kau tinggalkan aku, kau kmbali at dia... now kau tinggalkam dia AGAIN ! tp kali nie utk sape aku pun xtau la kan..

Ape motif kau ea..?? aku dgr kau yg carik masalah..?? BEST kew maenkan perasaan orang..???! aku tau kau nie cepat bosan dgn sumone, tapi agak2 la kau nk buat cmtu at dia... kau tinggalkn aku skali xpewla.. tapi kau tinggalkan dia da dua kali babe..?? aper cer..?? bukan nk mnyibuk hal kau dgn dia... TAPI, agak2 la babe !...

CINTA takkan dtg kalau x dicari, CINTA xkan dpt kalau x saling memberi..

Sori la kalau ape yg aku tulis nie kau terbace.. tapi aku rase kau x bace kowt blog aku nie.. aku harap kau dpt la BOY yg betol2 boleh buat kau tak cepat bosan... n aku harap kau jgnlah buat cmtu lagi at mane2 boy.. kalau boleh, belajar lah utk SETIA...


6 comments:

  1. sy macam tau je awak tuju kat sape... its her rite?//

    ReplyDelete
  2. ehehe...u got it...nthlaa.. x phm laa.. (-__-)

    ReplyDelete
  3. syasya..??!
    hurmm..malas laa..penat... nape..? nk bg awek kew..??

    ReplyDelete
  4. yeahh.. dah lupa ke huh ??
    HAHA
    awek ? tak lah.. semua dah berpunya :P

    ReplyDelete
  5. haha..ingtlah..
    cmne kamo0 tau kite ade blog..??!
    alang2 tu, follow la saye ye..uhuhu :P

    ReplyDelete